12. oktober si rezervirajte za B2B konferenco
By
DMS12. oktobra bo v Ljubljani že šesta B2B konferenca, ki je v prvi vrsti namenjena predstavitvi dobrih in uspešnih marketinških praks iz B2B sveta, pa tudi širše.
Transformacijo nam ponujajo na vsakem koraku. Bojda potrebujemo preobrazbo strategije, poslovanja, procesov, kompetenčnega modela in seveda vse digitalne možnosti in podvrste - od uvedbe brezpapirnega poslovanja do naprednega digitalnega marketinga z upravljanjem "leadov" in napovedno analitiko.
Zaradi vsesplošne in včasih zelo površinske rabe je transformacija postala "buzzword", ob katerem morda še zastrižemo z ušesi, vendar ga ne jemljemo prav resno. Vse te spremembe zvenijo navdihujoče, a tudi abstraktno, brez konkretnih navodil, kako se jih lotiti. A tudi če bi jih imeli - saj vendar moramo delati posel danes! Resen posel, nimamo kapacitet za vizionarske zgodbe, ki se bodo morda zgodile.
Organizatorji letošnje, že tretje B2B konference, ki bo 10. oktobra potekala v Klubu Cankarjevega doma, se nismo ustrašili izziva nasloviti obsežno in zahtevno področje sprememb, ki so se že zgodile, in tistih, ki še sledijo. Disrupcij poslovnih modelov ne bomo odpravili z zatiskanjem oči, najbolj pogumni jih uporabijo za kreativno, celo igrivo re-inoviranje svojega poslovanja. Manko znanj in kompetenc lahko naslovimo z inovativnim programom podjetja, ki pri zaposlenih obudi radovednost in željo po znanju. Potreba po spremembah je resna in strašljiva, negotova, a obenem tudi navdušujoča. Dobili smo odlično priložnost, da na novo napišemo svoje poslovne zgodbe na način, da bodo zadovoljni tako naši kupci kot naši sodelavci. Ni treba posebej poudarjati, da temu sledijo tudi poslovni rezultati.
Na B2B konferenci boste spoznali podjetja in zavzete posameznike, ki so negotovost zgrabili za roge in se sami odločili, kako bo videti njihov jutri. Pri tem niso bili obremenjeni s tem, kako je njihova branža delovala včeraj, tudi njihovi kupci niso. Damjan Murn, Melamin, bo z nami delil, kako doseči B2B sanje - postati razvojni partner svojih kupcev. Steklarna Hrastnik je presenetljivo - in uspešno - presegla okvirje svoje panoge in Maja Lapajne nas bo popeljala skozi njihove izkušnje. Aleš Udir nam bo omogočil uvid v Iskratel, kjer marketing pelje interno transformacijo kulture, ki celotni oskrbni verigi prinaša boljše poslovanje. To je le začetek v vrsti konkretnih primerov, ki jih bomo slišali drugi teden v oktobru, a vsi imajo nekaj skupnih točk: radovednost, pogum, željo po rasti in osredotočenost na kupca - oziroma človeka.
Se vidimo 10. oktobra, ko bomo še večji, še boljši, še bolj zadovoljni.
Lea Lipovšek
Članica UO DMS in vodja B2B središča
...
By
DMS12. oktobra bo v Ljubljani že šesta B2B konferenca, ki je v prvi vrsti namenjena predstavitvi dobrih in uspešnih marketinških praks iz B2B sveta, pa tudi širše.
By
Jaka Kozmelj"Tekmo evolucije zmagajo tisti, ki se znajo najbolje prilagoditi obstoječi situaciji. Danes moramo biti pri osvajanju novosti in trendov kot radovedni otroci, ki pa imamo znanje in izkušnje ter najdemo načine, kako rasti v prihodnosti." Tako je na uvodu v tretjo B2B konferenco razmišljala Lea Lipovšek, vodja B2B središča Društva za marketing Slovenije. Konferenca je tudi letos ponudila sijajne zgodbe odličnih B2B podjetij, ki se znajo prilagajati in rasti v svetu sprememb.
By
Jaka KozmeljResnična dodana vrednost produkta ali storitve se ustvarja v verigah vrednosti. Veriga vrednosti je izraz, ki se v slovenskem marketinškem prostoru ne uporablja ravno pogosto. Na lanskoletni B2B konferenci ga je podrobno opisala prof. dr. Andreja Jaklič (FDV), ki je v tokratnem pogovoru še dodatno osvetlila to zanimivo področje in natančno opredelila vlogo, ki jo ima marketing v verigah vrednosti.