Primož Hvala

H&S Consulting in vodja programskega sveta

Primož Hvala pri svetovalnem delu kombinira znanja in izkušnje s treh področji – trženje, prodaja in HR. Vsebinska področja njegovih projektov so povečevanje poslovne in prodajne učinkovitosti, implementacija poslovnih sprememb v prodajno mrežo, coaching vodjem prodaje, evaluacija in razvoj vodstvenega ali prodajnega potenciala posameznikov. V zadnjem obdobju je izvajal svetovanje in prodajne treninge za BMW, Calcit, Generali, Iveco, NLB, OMV, Sgerm, Sibo Group …

Primož Hvala je avtor številnih dogodkov, med drugim prodajne konference Sales Summit, SMK, FMCG konference Prodaja in marketing na policah, Izvoznih fokusov, Marketing Summit Belgrade, konference Družinsko podjetništvo in drugih.

Mag. Edita Krajnović

Direktorica, Mediade

Mag. Edita Krajnović je direktorica družbe Mediade marketing, komunikacije in razvoj. Raziskovalka trajnostnega voditeljstva je dolgoletna vodja metodologije Zlata nit: izbor zaposlovalca leta ter Gazela: izbor najboljših med najhitreje rastočimi podjetji. Za inovacijo Podjetniki v podjetju, namenjeno razvoju kulture inovativnosti in talentov, je v soavtorstvu prejela bronasto priznanje GZS OZ Ljubljana. Je tudi sopobudnica iniciative Inženirke in inženirji bomo!, ki mlade navdušuje za inženirstvo, tehniko, naravoslovje in inovativnost. Leta 2021 je kot prva prejemnica v mednarodni konkurenci prejela najvišje strokovno priznanje Evropska osebnost internega komuniciranja. Družba Mediade je z njenim vodstvom leta 2023 med prvimi na svetu prejela priznanje Quintessential za trajnostno vodenje zdrave organizacije prihodnosti.

Jasna Suhadolc

Ustanoviteljica in direktorica, Actuado

Jasna Suhadolc je ustanoviteljica in direktorica podjetja Actuado, ki je HubSpot Platinum Solutions partner. Svojo več kot 20-letno kariero na področju digitalnega marketinga je začela kot svetovalka za digitalni PR, nato pa se je osredotočila na vsebinski marketing. V zadnjih letih se posveča predvsem digitalizaciji in optimizaciji ključnih procesov marketinga, prodaje in podpore v podjetjih, s poudarkom na odpravljanju ozkih grl ter zagotavljanju nemotenega pretoka podatkov in informacij med oddelki. Njena vloga zajema tako implementacijo HubSpot rešitev kot tudi strateško svetovanje in izobraževanje zaposlenih, da bi podjetja čim bolje izkoristila digitalna orodja za izboljšanje poslovnih rezultatov, izkušnje strank in zadovoljstva zaposlenih. Z zanimanjem spremlja razvoj AI orodij in raziskuje načine njihove uporabe v poslovnem okolju.

Navdušenje nad novimi tehnologijami aktivno deli kot predavateljica na konferencah in prek internih delavnic v podjetjih. Jasna je bila s svojim predavanjem 'Kako AI pomaga marketingašem izboljšati učinkovitost in optimizirati odločitve v praksi' najbolje ocenjena predavateljica B2B konference 2024. Jasna je tudi avtorica knjige Nove priložnosti e-komuniciranja, pogosto vabljena članica strokovnih žirij ter mentorica v različnih združenjih. Ves čas je vpeta v mednarodno okolje. Na temo digitalizacije marketinga, prodaje in podpore je predavala že v več kot 10 državah po svetu.

Urša Dernovšek

Direktorica sektorja Marketing in PR, Kontron SI, d.o.o.

Urša Dernovšek je direktorica sektorja Marketing in PR v slovenskem IKT podjetju Kontron SI – enem izmed vodilnih evropskih ponudnikov celovitih in visoko zanesljivih rešitev za varno, pametno in digitalizirano prihodnost. Svojo profesionalno pot je po zaključku podiplomskega študija na Fakulteti za družbene vede začela v korporaciji Hewlett-Packard in od takrat že 15. leto deluje v industriji informacijskih in komunikacijskih tehnologij. Izkušena je v strateškem razmišljanju, zagotavljanju celovitih marketinških, komunikacijskih in razvojnih projektov ter vodenju ekip, da dosežejo več. Le redko se zadovolji s prvo idejo, stavkov, kot so »to se ne da« ali pa »to ni mogoče«, ne boste zlahka našli v njenem izrazoslovju. Skupaj z ekipo stremi k temu, da skozi uspehe rastejo, krepijo kompetence, v manj uspešnih zgodbah poiščejo nauk in naredijo še enkrat – bolje. Vedno s ciljem, da dostavijo odličnost.

Marketing projekte in vložke, predvsem v B2B svetu, ki ga dobro pozna, razume kot investicijo v razvoj poslovanja, portfelja in odnosov s strankami, tudi internimi. Verjame, da le če je marketing del strateškega ustroja v organizaciji in je soudeležen pri sprejemanju odločitev ter snovanju poti do uresničenja poslovnih ciljev, lahko doda vrednost podjetju na zahtevnem konkurenčnem trgu – bodisi z dvigom ugleda podjetja, generiranjem novih prodajnih priložnosti, prepoznavnosti in uspešnosti na novih trgih, pa tudi z razvojem boljše organizacijske kulture. Prav uspešna realizacija takšnih zahtevnih marketinških projektov, ki imajo pozitiven učinek na poslovanje podjetja, je za Uršo ključen element, da gori njena strast do dela in jo žene naprej.

Uroš Mihelčič

Vodja marketinga, Titus

Uroš je izkušen marketinški strokovnjak, ki je upravljal blagovne znamke na globalni in regionalni ravni. Skrbi za marketinško strategijo, 360-stopinjsko komunikacijo in digitalizacijo trženjskih procesov. Kot vodja marketinga Skupine Titus zagotavlja konsistentnost blagovne znamke na globalni ravni ter prilagajanje komunikacije za B2B in B2C segmente. V B2B segmentu vodi znamko prek Account-Based Marketinga (ABM), v B2C pa skozi trade marketing kanale, kjer zagotavlja usklajenost sporočil in trženjskih aktivnosti. Njegova ekspertiza vključuje digitalizacijo Customer Journey-ja, ki povezuje vse faze – od prvega stika in spletnih kanalov za odločanje do prodaje ter poprodajne podpore prek internih digitalnih orodij. V okviru digitalnih aktivnosti blagovne znamke Titus je v štirih letih dosegel organsko povečanje sledilcev za 1.500 %, povečanje prometa na spletni strani za 650 % ter 20 % letno rast organskega prometa. Pred tem je vodil blagovno znamko Ford, kjer je v B2C segmentu skrbel za repozicioniranje znamke v mlajšo ciljno skupino ter razvoj digitalnega komunikacijskega kanala blagovne znamke.