Kdo sestavlja letošnji program konference?
H&S Consulting in vodja programskega sveta
Primož Hvala pri svetovalnem delu kombinira znanja in izkušnje s treh področji – trženje, prodaja in HR. Vsebinska področja njegovih projektov so povečevanje poslovne in prodajne učinkovitosti, implementacija poslovnih sprememb v prodajno mrežo, coaching vodjem prodaje, evaluacija in razvoj vodstvenega ali prodajnega potenciala posameznikov. V zadnjem obdobju je izvajal svetovanje in prodajne treninge za BMW, Calcit, Generali, Iveco, NLB, OMV, Sgerm, Sibo Group …
Primož Hvala je avtor številnih dogodkov, med drugim prodajne konference Sales Summit, SMK, FMCG konference Prodaja in marketing na policah, Izvoznih fokusov, Marketing Summit Belgrade, konference Družinsko podjetništvo in drugih.
Direktorica, Alveus
Simona Celestina je svojo pot v Kovinoplastiki Lož začela kot vodja prodaje in marketinga za Sektor Alveus in skupaj z ekipo v petih letih uspela prodajo povečati za 40 odstotkov. Leta 2022 je postala direktorica Sektorja Alveus, kjer je poskrbela za reorganizacijo skupnega oddelka za raziskave in razvoj ter tehnologije v dva ločena tima z namenom močnejšega razvoja izdelkov in večje učinkovitosti proizvodnje. Prizadeva si za nadaljnji razvoj tehnološke ekipe ter usmerjenost razvoja in delovanja tima sodelavcev v povečanje kupčevega zadovoljstva. Vodi tudi ekipo 75 zaposlenih v sedmih odvisnih družbah.
Ima bogato znanje in izkušnje s področij organizacijskega prestrukturiranja, strategije razvoja portfelja izdelkov, implementacije digitalnega in vsebinskega marketinga, razvoja globalne cenovne politike, strategije razvoja blagovne znamke in vodenja velikih ekip.
Vodja B2B središča
Maruša Grah je vodja B2B središča in članica upravnega odbora DMS. Kot direktorica marketinga je delovala visokotehnoloških B2B okoljih, regionalnih medijskih koncernih, zadnje čase pa uživa v okolju start-up podjetij.Izoblikovali so jo izgradnja marketinške miselnosti in postavitev marketinškega oddelka v visokotehnološkem podjetju Mobik, ki razvija rešitve za ščitenje omrežnega prometa telekomunikacijskih operaterjev. 9 let je delovala kot direktor strateškega marketinga v Styria digital marketplaces (del avstrijske medijske skupine Styria Media Group), kjer je funkcijo marketinga združila z vodenjem izgradnje organizacijske kulture in jasnosti kot predpogojev za zagotavljanje inovativnosti in agilnosti. Kot multidisciplinarni marketinški versatilnež zna strateško graditi marketinške ekipe, blagovne znamke, produktne segmente ter uporabniške poti. Vedno gleda celo šahovnico, kjer sta izkušnji kupca in ekipe glavna gonilnika vrednosti.
Izvršni direktor, Jelovica
Matjaž Grm, MBA, je od januarja 2024 glavni izvršni direktor podjetja Jelovica, enega vodilnih slovenskih proizvajalcev leseno montažnih objektov in stavbnega pohištva. Matjaž ima več kot 25 let izkušenj na različnih vodstveni funkcijah povezanih z strateškim načrtovanjem, trženjem, prodajo in produktnim vodenjem. Svojo karierno pot je začel z Elanom več kot 10 let na različnih položajih v sektorju športnih izdelkov, nadaljeval 14 let z Adrio Mobil v sektorju karavaninga kot izvršni direktor prodaje in trženja, ki je pod njegovim vodstvom postala vodilna blagovna znamka vozil za prosti čas v Evropi, pred Jelovico pa je eno leto začasno vodil Greenline Yachts, inovativnega slovenskega proizvajalca motornih in hibridnih jaht.
S svojimi dolgoletnimi mednarodnimi izkušnjami v različnih sektorjih in trženjsko usmerjenostjo na različnih vodstvenih položajih, tako na B2B in B2C področjih z stalnim spremljanjem globalnih trendov, prinaša nove vpoglede na izzive današnjega časa.
Direktorica, Mediade
Mag. Edita Krajnović je direktorica družbe Mediade marketing, komunikacije in razvoj. Raziskovalka trajnostnega voditeljstva je dolgoletna vodja metodologije Zlata nit: izbor zaposlovalca leta ter Gazela: izbor najboljših med najhitreje rastočimi podjetji. Za inovacijo Podjetniki v podjetju, namenjeno razvoju kulture inovativnosti in talentov, je v soavtorstvu prejela bronasto priznanje GZS OZ Ljubljana. Je tudi sopobudnica iniciative Inženirke in inženirji bomo!, ki mlade navdušuje za inženirstvo, tehniko, naravoslovje in inovativnost. Leta 2021 je kot prva prejemnica v mednarodni konkurenci prejela najvišje strokovno priznanje Evropska osebnost za razvoj stroke internega komuniciranja. Družba Mediade je z njenim vodstvom leta 2023 med prvimi na svetu prejela priznanje Quintessential za trajnostno vodenje zdrave organizacije prihodnosti.
Global Chief Revenue Officer in član uprave, G. P. Advisory
Gregor Potočar je Global Chief Revenue Officer in član uprave v globalni skupini IKT podjetij, zbranih pod blagovno znamko Voiso, s sedežem v Singapuru in podružnicami v Aziji, ZDA, Latinski Ameriki in Bližnjem Vzhodu. Od leta 2021 je lastnik in direktor svetovalnega podjetja, ki se ukvarja s podporo odločevalcem v skladih zasebnega kapitala in scale-up podjetjih. Pred tem je bil od leta 2020 v regionalnem samorogu Infobipu, kjer je prav tako zasedal pozicijo Global Chief Revenue Officer. Pred Infobipom je vodil SAP Slovenija od oktobra 2016, maja 2018 je prevzel tudi vodenje SAP-jevih družb v celotni regiji Južne in Vzhodne Evrope, v začetku leta 2020 pa je postal operativni direktor SAP za Vzhodno Evropo. V SAP je prišel iz podjetja Microsoft, kjer je deloval od leta 2009 in zasedal različne vodilne vloge. Pred tem je bil direktor prodaje in marketinga v razvojnem podjetju NiceLabel (Euro Plus), karierno pot pa je začel leta 1996 v SKB banki.
V 28 letih karierne poti je postal odlično podkovan strokovnjak za IT panogo ter izkušen menedžer v zelo zahtevnem in hitro spreminjajočem okolju. Na svoji poslovni poti je ustvaril številne poslovne uspehe, pri čemer mu posebno strast predstavlja razvoj produktivnih, učinkovitih in dobičkonosnih poslovnih procesov.