Zadnje objave

12. oktober si rezervirajte za B2B konferenco

12. oktobra bo v Ljubljani že šesta B2B konferenca, ki je v prvi vrsti namenjena predstavitvi dobrih in uspešnih marketinških praks iz B2B sveta, pa tudi širše.

By

DMS

,

August 28, 2024

12. oktobra bo v Ljubljani že šesta B2B konferenca, ki je v prvi vrsti namenjena predstavitvi dobrih in uspešnih marketinških praks iz B2B sveta, pa tudi širše.

Programski svet z veliko vnemo sestavlja program, ki se bo osredotočil predvsem na spodbudo marketingu, da pridobi pomembn(ejš)o vlogo pri poslovanju podjetja, da ga odločevalci začnejo povezovati s poslovno uspešnostjo. Zato je nujno vedeti tudi, kaj nam omogočata tehnologija in umetna inteligenca, čemur bo prav tako namenjen del programa.

Programski svet, ki ga sestavljajo  Primož Hvala (H&S Consulting), Maruša Grah (e2grow), Petra Juvančič (Združenje manager), Edita Krajnović (Mediade), Miha Senčar (Tenzor) in Petra Golmajer (Dnevnik) si bo prizadeval udeležence opolnomočiti z znanjem in pogumom, da bodo marketing v svojih podjetjih povzrignili še raven višje.

Šesta B2B konferenca bo v četrtek, 12. oktobra, v Klubu Cankarjevega doma v Ljubljani.

...

ZADNJE OBJAVE

By

Jaka Kozmelj

"Tekmo evolucije zmagajo tisti, ki se znajo najbolje prilagoditi obstoječi situaciji. Danes moramo biti pri osvajanju novosti in trendov kot radovedni otroci, ki pa imamo znanje in izkušnje ter najdemo načine, kako rasti v prihodnosti." Tako je na uvodu v tretjo B2B konferenco razmišljala Lea Lipovšek, vodja B2B središča Društva za marketing Slovenije. Konferenca je tudi letos ponudila sijajne zgodbe odličnih B2B podjetij, ki se znajo prilagajati in rasti v svetu sprememb.

By

Lea Lipovšek

Transformacijo nam ponujajo na vsakem koraku. Bojda potrebujemo preobrazbo strategije, poslovanja, procesov, kompetenčnega modela in seveda vse digitalne možnosti in podvrste - od uvedbe brezpapirnega poslovanja do naprednega digitalnega marketinga z upravljanjem "leadov" in napovedno analitiko.

By

Jaka Kozmelj

Resnična dodana vrednost produkta ali storitve se ustvarja v verigah vrednosti. Veriga vrednosti je izraz, ki se v slovenskem marketinškem prostoru ne uporablja ravno pogosto. Na lanskoletni B2B konferenci ga je podrobno opisala prof. dr. Andreja Jaklič (FDV), ki je v tokratnem pogovoru še dodatno osvetlila to zanimivo področje in natančno opredelila vlogo, ki jo ima marketing v verigah vrednosti.