VSI GOVORCI
Preverite program

Iztok Seljak

Direktor, Hidria; predsednik, Združenje Manager

Iztok Seljak je svojo kariero začel leta 1989 v podjetju Hidria, kjer je prevzel različne vodstvene funkcije, vključno z vodenjem logistike in nabave, prodaje in marketinga. Vodil je Hidrio Rotomatiko, Hidrio Automotive, od leta 2018 pa vodi Hidria Holding. Prejel je številna priznanja: priznanje za Mladega managerja leta 2002, priznanje za Naj-managerja jugovzhodne Evrope 2012, nagrada za Najbolj inovativno podjetje v Evropi 2012/2013 in nagrado CLEPA za najboljšo eko inovacijo v avtomobilski industriji.

Je predsednik Združenja Manager, vodi pa tudi Misijo GREMO (GREen MObility) za zeleni preboj slovenske avtomobilske industrije.

Miha Miheljak

Direktor marketinga, SIP Strojna industrija

Mihael Miheljak je svojo poslovno pot začel pred 15 leti v oddelku razvoja SIP Šempeter kot študent strojništva. Leta 2013 je ključno prispeval k prenovi blagovne znamke, ki je vključevala celostno prenovo videza izdelkov. V oddelku marketinga in podpore strankam je izvajal tehnična in prodajna izobraževanja ter skrbel za raziskave trga, marketinške vsebine in organizacijo sejmov. Pred petimi leti je postal direktor marketinga, kjer je osvežil vizualno komunikacijo blagovne znamke. Pred dvema letoma je z ekipo implementiral platformo PIM za centralno upravljanje produktnih podatkov v 13 jezikih, ki služi kot vir za marketinško-prodajna orodja v podjetju.

Renato Pahor

Direktor, Virs

Renato Pahor je svojo izobraževalno pot začel v Lendavi, kjer je zaključil osnovno šolo. Srednjo šolo za elektrotehniko in računalništvo je obiskoval v Mariboru, nato pa nadaljeval študij na Ekonomsko-poslovni fakulteti v Mariboru, kjer je diplomiral iz mednarodne menjave. Po zaključku študija in vojaškega roka se je zaposlil v podjetju Varstroj, tovarni varilne in rezalne opreme, kjer je delal štiri leta. Pri 29. letih je stopil na samostojno podjetniško pot in skupaj s solastnikom Alešem Puklavcem ustanovil podjetje VIRS d.o.o., ki ga vodi še danes. Podjetje trenutno zaposluje 50 sodelavcev in dosega letne prihodke v višini 13-14 milijonov evrov.

Špela Jernejc

Strojna inženirka in direktorica, Procesni inženiring

Špela Jernejc je strojna inženirka in direktorica v Procesnem Inženiringu. Njenim inženirskim inovacijskim rešitvam zaupajo številne mednarodne korporacije. V podjetju je tako managerka kot ključna oseba za pripravo in izdelavo inovacijsko-tehnoloških rešitev v vseh fazah zahtevnih projektov, saj vodi, usmerja in načrtuje individualne oz. specializirane optimizacije energetskih in okoljevarstvenih rešitev. Leta 2021 je bila kandidatka za inženirko leta, pred tem pa je ustanovila Zeleni inkubator, projekt, katerega cilji so promocija inženirskega poklica, prenos praktičnih znanj na mlade in povezava med inženirskim in kulturno-kreativnim sektorjem.

Patricija Jukić

Engagement Manager, Indigo Consulting

Patricija Jukić je izkušena strokovnjakinja za strategijo in marketing z dokazano uspešnostjo pri izboljševanju B2C podjetij. Patricija ima dolgoletne izkušnje na področju vodstvenega svetovanja, svojo kariero je začela v globalnem svetovalnem podjetju Kearney, danes nadaljuje v podjetju Indigo Consulting. Glavna strokovna področja, ki jih pokriva, so poslovna in trženjska strategija, razvoj programov zvestobe in maloprodajne dejavnosti s poudarkom na analizi potrošnikov.

S svojo usmerjenostjo k uporabnikom in globokim razumevanjem vedenja potrošnikov je številnim uporabnikom pomagala izboljšati njihovo prodajno in trženjsko poslovanje ter doseči merljive poslovne rezultate.

Uroš Mavretič

Direktor prodaje in trženja, Adria Dom

Uroš Mihelčič

Vodja marketinga, Titus

Uroš Mihelčič je strokovnjak na področju marketinga, ki je pred vstopom v podjetje Titus deloval v B2C segment z vodenjem marketinga za blagovne  znamke Ford, kjer je pridobil globoko razumevanje potrošniških vedenj, potreb in tržnih trendov. Ta izkušnja mu omogoča, da pri vodenju globalnega marketinga prepleta B2C in B2B pristope, s čimer podjetju prinaša rešitve, ki se odzivajo tako na potrebe končnih potrošnikov kot tudi na kompleksne zahteve poslovnih partnerjev.

Globalne ekipe v Titus Group vodi k uresničevanju korporativne marketinške strategije, ki botruje tako prodajnim usmeritvam, razumevanju trgov, kot tudi razvoju novih produktov v skupini.

Irena Vujčić Pavlović

Vodja marketinga, Docentric

Irena je umetnostna zgodovinarka in antropologinja, v podjetju Docentric vodi marketing. Pred tem je vodila in koordinirala različne kulturne projekte. S svojo interdisciplinarno izobrazbo in izkušnjami uveljavlja holistični pristop k marketingu, ki vključuje elemente humanistike in kulture. Skupaj s svojim timom ustvarja trajnostne marketinške strategije, ki upoštevajo širši vpliv marketinga na družbo.

Metka Hrovat

Izvršna direktorica znamke in kadrov, SIP Šempeter; svetovalka, Brand Trust

Metka Hrovat ima 25 let izkušenj v operativnem in strateškem marketingu, komunikaciji ter upravljanju blagovnih znamk, deset let kot direktorica marketinga v založništvu in proizvodnih podjetjih, 15 let kot svetovalka uprav več slovenskih podjetij in mednarodnih korporacij pri razvoju strategij znamk kot članica mednarodnega podjetja Brand Trust od 2011. Pet let je izvršna direktorica za področje znamke in razvoja zaposlenih v SIP Šempeter. Je gostujoča predavateljica iz prakse na ljubljanski Ekonomski fakulteti ter seminarjih in konferencah, na temo marketinga in brandinga.

Jasna Suhadolc

Direktorica, Actuado

Jasna Suhadolc je ustanoviteljica in direktorica podjetja Actuado, ki je HubSpot Platinum Solutions partner. Svojo več kot 20-letno kariero na področju digitalnega marketinga je začela kot svetovalka za digitalni PR, nato pa se osredotočila na vsebinski marketing. V zadnjih letih se posveča predvsem digitalizaciji in optimizaciji ključnih procesov marketinga, prodaje in podpore v podjetjih, s poudarkom na odpravljanju ozkih grl ter zagotavljanju nemotenega pretoka podatkov in informacij med oddelki. Njena vloga zajema tako implementacijo HubSpot rešitev kot tudi strateško svetovanje in izobraževanje zaposlenih, da bi podjetja čim bolje izkoristila digitalna orodja za izboljšanje poslovnih rezultatov, izkušnje strank in zadovoljstva zaposlenih.

Sergeja Jelenko

Marketing Lead, Isokon