Zadnje objave

Kako ustvarjati zgodbe v B2B okolju?

V zadnjem obdobju pogosto slišimo, da potrošniki ne kupujejo več produktov ali plačujejo za storitve, temveč jih zanima predvsem zgodba podjetja. Da kupujejo izkušnjo, osebno povezavo s podjetjem.

Učinkovitost inovativnih prijemov v tradicionalnih B2B panogah

Čeprav B2B okolje velja za bolj tradicionalno, v njem podjetja učinkovito uporabljajo tudi nekatere bolj inovativne marketinške pristope.

Kako rastejo najuspešnejša B2B podjetja?

Zadovoljstvo 120 udeležencev, ki so izrazili željo po tem, da B2B konferenca postane tradicionalni dogodek, je navdihujoče merilo uspeha dogodka.

Kupce moramo razumeti bolje kot razumejo sami sebe

Vas zanima zgodba o uspehu enega največjih slovenskih izvoznikov? Si želite izvedeti, kako lahko slovensko podjetje sodeluje pri večini največjih svetovnih projektov v svoji panogi? Ali kako je slovenskemu podjetju uspelo skleniti dolgoletno sodelovanje z enim izmed največjih svetovnih letalskih prevoznikov? Katero podjetje letno organizira več kot 1.500 dogodkov in je ponudbo storitev v svoji panogi dvignilo na povsem nov nivo ter uspešno prodira tudi na tuje trge? Nekaj utrinkov najdete v pogovorih z govorci na drugi B2B konferenci, celotno zgodbo pa predavatelji razkrijejo na edini B2B konferenci v Sloveniji.

Od dobavitelja do strateškega partnerja - zgodbe z druge B2B konference

V zapisu z druge B2B konference najdete nekatere ključne poudarke predavateljev, ki so odprli najrazličnejše teme iz B2B okolja ter nam zaupali svoje zgodbe. Tiste o uspehu, pa tudi tiste, iz katerih so se predvsem veliko naučili. In iz katerih se lahko sedaj učimo tudi mi.