Lea Lipovšek

Direktorica marketinga, Blocktrade.com

VEČ
bio

Lea Lipovšek je direktorica marketinga v startupu Blocktrade.com. Pred tem je opravljala funkcijo direktorice marketinga v performance marketing agenciji Madwise, kjer je skrbela za celoten marketinški splet agencije. Odgovorna je bila za pripravo in distribucijo kakovostnih vsebin, predvsem s področja digitalnega marketinga in njegove umestitve v poslovno strategijo podjetja. Odlikujejo jo izkušnje tako iz sveta gospodarstva kot javnega sektorja. Neprecenljivo znanje je pridobivala v marketinških agencijah Pristop, Vizuarna in Imelda Ogilvy, aktivno vlogo je imela tudi pri organizaciji dogodkov Ministrstva za gospodarstvo med predsedovanjem Slovenije Evropski uniji. Pred sedanjo pozicijo je vodila marketing in korporativno komuniciranje v podjetju Špica International, kjer je bila odgovorna za snovanje in izvedbo marketinške in komunikacijske strategije na vseh trgih podjetja. Med letoma 2011 in 2014 je vodila tudi komuniciranje Kompetenčnega centra Opcomm, kjer je skrbela za upravljanje spletnih mest, odnose z javnostmi in oglaševanje, tri leta je bila vodja organizacijskega odbora dogodka Living bits and things. Lea je avtorica številnih člankov v marketinških, poslovnih pa tudi bolj tehnoloških medijih. Zaradi poznavanja digitalnega marketinga, posebnosti B2B nakupnih poti, marketinške tehnologije ter njene povezave s poslovno logiko podjetij in organizacij je tudi vabljena predavateljica. Na njeno pobudo je bila aprila 2014 ustanovljena B2B sekcija Društva, ki že tretje leto pod Leinim vodstvom združuje zainteresirane člane in skrbi za kakovostne vsebine.