8:00 - 9:00

Registracija

9:00 - 10:30

B2B izziv - Od dobavitelja do partnerja

Marjan Batagelj, Postojnska jama: Večanje vrednosti skozi partnerstva

Ob Postojnski jami vedno najprej pomislimo, kako smo jo sami, kot posamezniki obiskali. Marketingaši se potem spomnimo, da je podjetje prejelo tudi nagrado DMSja za marketinško odličnost. Tokrat pa bomo slišali ne zgolj, kaj so spremenili da so pritegnili nas, posameznike. Ampak predvsem, kaj in kako razvijajo partnerstva, kako sodelujejo z turističnimi agencijami, organizatorji potovanj… Mogoče izvemo, kaj in kako bo Marjan Batagelj razvil Jezersko. Čaka nas vsebinsko zanimiv in motivacijsko bogat začetek konference.

Interaktivna diskusija: Od dobavitelja do partnerja - glavni izzivi

Zakaj (ne) uspemo razviti odnosa z strankami? Zakaj nam marketinške ideje (ne) uspe uveljaviti v svojem podjetju? Zakaj kupci z nami (ne) povečujejo obsega sodelovanja? Izmenjali bomo izkušnje, iskali nove rešitve in reševali probleme udeležencev.

Domača naloga pred konferenco za vsakega udeleženca – prinesite izziv napisan na A4 listu s seboj na konferenco.

10:30 - 10:45

Odmor za druženje

10:45 - 11:45

Od dobavitelja do partnerja – predpogoj je dobro poznavanje bodočih partnerjev

Ajda Cuderman, Petrol in Geni Arh, Arhea: Kako B2B raziskave pomagajo do boljše ponudbe in osredotočenosti na kupce – praktičen primer

Prvi korak na poti do delovanja osredotočenega na kupce je, da kupca dobro spoznamo. V prispevku bo prikazano, kako Petrol uporablja raziskave za izboljševanje svojih celovitih storitev ter ustvarja dolgoročna partnerstva s kupci.

Neža Ilovar, Danfoss Trata: Obvladovanje podatkov kot osnova za začetek gradnje partnerstva

V prispevku bomo spoznali, kako je reakcija kupca povzročila, da so v podjetju povsem spremenili odnos do upravljanja podatkov – kod, informacij o strankah, slik, želja strank, komunikacije s strankami …

Lena Lindenmaier, SAP: Izboljšanje potrošnike izkušnje z orodjem za strojno učenje

Skozi predavanje bomo dobili občutek, kako lahko očaramo svoje kupce s pomočjo inovativnih tehnologij za strojno učenje, ki avtomatizirajo poslovne procese. To na dolgi rok poveča zadovoljstvo naših kupcev, hkrati pa dobimo tudi podrobnejši vpogled v njihovo obnašanje. Spoznali bomo, kako so podjetja močno izboljšala nakupno izkušnjo svojih kupcev s storitvami, ki temeljijo na strojnem učenju.

11:45 - 12:30

Odmor za kosilo

12:30 - 14:00

Od dobavitelja do partnerja – širitev ponudbenega spleta, vstopanje v nove industrije

Lijana Kocbek, Boxmark: Širitev v nove panoge: Izzivi in pasti pri razvoju novih produktov in trgov

V prispevku bomo spoznali izkušnje podjetja Boxmark pri širitvi v nove panoge. Tradicionalno zavezani proizvodnji usnjenih prevlek za avtomobilsko industrijo so se odločili, da nove poslovne ideje uresničijo v praksi, na lokaciji v Sloveniji in vstopijo v dve povsem različni panogi – letalsko industrijo in industrijo luksuznega outdoor pohištva. Kaj je vzpodbudilo drzno odločitev in kako so pridobili podporo tujih lastnikov? Kaj so bili izzivi in pasti pri iskanju novih kupcev in razvoju novih tržnih poti?

Jure Mlakar, Mikro+Polo: Izzivi širitve produktnega portfelja – praktične izkušnje

Mikro+Polo je osnovno ponudbo laboratorijske opreme dopolnilo z opremljanjem laboratorijev s pohištveno opremo. Takšna razširitev prodajnega portfelja prinese spremembe v sogovornikih (čeprav je lahko isti kupec), sprememba segmenta oz. skoraj panoge zahteva upoštevanje njihove specifičnosti.

Jure Jezeršek, Jezeršek gostinstvo: Kako v storitveni dejavnosti uspeti na mednarodnem trgu? Z drugačnostjo. Kako biti drugačen?

Razkrili vam bomo, kako je družinsko podjetje Jezeršek gostinstvo uspelo s svojim drugačnim konceptom cateringa osvojiti mednarodne kupce v panogi, ki že dolgo obstaja. Kako torej v B2B okolju prodreti med uveljavljene igralce?

14:00 - 14:15

Odmor za druženje

14:15 - 15:30

Od dobavitelja do partnerja – vključevanje, motiviranje vseh v podjetju

Barbara Hafner, Knauf Insulation: Kako doseči »customer centricity« v praksi – interno in eksterno

Na koncu smo vsi odvisni od naših kupcev. Zato tolikšna potreba po usmerjenosti celotne organizacije v kupce. Kako to doseči navzven in kako znotraj organizacije? V prispevku o povezanosti prvega in drugega ter o nekaj praktičnih aktivnostih, ki so jih v Knauf Insulation izvedli, da bi dosegli eksterno in interno usmerjenost v kupce.

Dr. Mark Pleško, Cosylab: Pri kompleksni prodaji vsi v podjetju prispevajo k razvoju in ohranjanjudobrega odnosa s stranko — praktične izkušnje

V prispevku bomo spoznali, kako v zelo specializirani storitveni dejavnosti prepričati stranke, da vaše podjetje razume njihov specifičen problem in da ste prav vi pravi naslov za reševanje njihovih izzivov. Iz prve roke bomo izvedeli, kako doseči, da vsi deli podjetja, od marketinga do prodajalcev in inženirjev, razumejo svojo vlogo v odnosu do stranke in vsi predstavljajo podjetje v enotni želeni podobi ter prispevajo k dolgoročnemu zadovoljstvu strank.

15:30

Zaključek konference