bio

O predavanju

Obvladovanje podatkov kot osnova za začetek gradnje partnerstva

V prispevku bomo spoznali, kako je reakcija kupca povzročila, da so v podjetju povsem spremenili odnos do upravljanja podatkov – kod, informacij o strankah, slik, želja strank, komunikacije s strankami … Če so v preteklosti ideje rasle zgolj na idejah inženirjev, je sedaj vključenost strank veliko večja. Če smo prej komunicirali s stranko povsem nepovezano preko različnih kanalov, je sedaj komunikacije veliko bolj koordinirana. Vse to je možno ob boljšem upravljanju podatkov. Kako poteka tak proces postavljanja drugačnega upravljanja podatkov v praksi, bo prikazano v tem prispevku. Koristno za vse, ki želite imeti boljši pregled nad željami, problemi kupcev, komunikacijo s kupci …

O predavateljici

Neža Ilovar se je takoj po zaključku študija znašla v digitalnih vodah. Vse skupaj se je začelo v slovenskem podjetju Studio Moderna, kjer je dodobra spoznala, kako poteka delo v hitrejšem B2C poslovnem svetu. Pozneje je dobila odlično priložnost za selitev na Dansko ter ogromno novih izzivov v B2B podjetju, ki ima preko 25.000 zaposlenih. Način razmišljanja in dela se je precej spremenil, kljub vsemu pa opaža, da je vsem podjetjem skupna potreba po digitalizaciji. V digitalnem svetu zaradi nenehno spreminjajočih se potreb nikoli ne zmanjka izzivov, zato je to prostor, kjer se vidi tudi v prihodnosti.