bio

O predavanju

Večanje vrednosti skozi partnerstva

Ob besedi Postojnska jama vedno najprej pomislimo na naš naravni dragulj, ki smo ga nekoč v preteklosti že obiskali. Tisti, ki se ukvarjamo z marketingom, se nato spomnimo, da je podjetje prejelo tudi nagrado marketinška odličnost, ki jo podeljuje Društvo za marketing Slovenije. Tokrat se bomo bolj kot o tem, kako Postojnska jama nagovarja posameznike, pogovarjali o tem, kako razvijajo in negujejo partnerstva, kako sodelujejo s turističnimi agencijami, organizatorji potovanj ... In tudi o tem, kakšna je vloga marketinga pri upravljanju partnerskih sodelovanj in kako lahko ravno marketing ustvarja dodano vrednost produktov. Pristop do marketinga, ki ga zagovarja uvodni govorec, je zares unikaten. Morda izvemo tudi, kakšni so načrti Marjana Batagelja za razvoj Jezerskega v elitno slovensko turistično destinacijo. Vsekakor nas čaka vsebinsko zanimiv in motivacijsko bogat začetek konference

O predavatelju

Marjan Batagelj je serijski podjetnik s filozofijo, da lahko uspeš kjerkoli, v kolikor ostaneš vedno zvest svojim načelom. Je ustanovitelj podjetja Batagel& Co., ki je specializirano za prodajo gospodinjskih sesalnikov, likalnihin parnih čistilnikov ter organizacijski inženiring. Družba se je kasneje usmerila tudi v nepremičninske investicije, leta 2010 pa je postala 74,9 odstotna lastnica družbe Turizem Kras, ki je bila zaradi boljše prepoznavnosti preimenovana v Postojnska jama d.d. Marjan Batagelj je od septembra 2011 predsednik upravnega odbora podjetja. Njegova poslovna politika temelji na konzervativnem pristopu, zaradi poslovne uspešnosti njegovih podjetij pa velja Batagelj za enega najuglednejših slovenskih podjetnikov iz vrst malih in srednjih podjetij. Zaradi svojih dolgoletnih izkušenj in značilnega sloga nastopa je Marjan Batagelj vedno zanimiv sogovornik.