bio

O predavanju

Širitev v nove panoge: Izzivi in pasti pri razvoju novih produktov in trgov

V prispevku bomo spoznali izkušnje podjetja Boxmark pri širitvi v nove panoge. Tradicionalno zavezani proizvodnji usnjenih prevlek za avtomobilsko industrijo so se s pravo mero entuziazma in veliko mero vere, da nove poslovne ideje usresničijo v praksi, na lokaciji v Sloveniji odločili za vstop v dve povsem različni panogi –letalsko industrijo in industrijo luksuznega outdoor pohištva. Kaj je vzpodbudilo drzno odločitev in kako so pridobili podporo tujih lastnikov? Kaj so bili izzivi in kaj pasti pri iskanju novih kupcev in razvoju novih tržnih poti? Kako usvojiti znanja o navadah novih kupcev ter razviti nove kompetence za tekmovanje z že uveljavljenimi tekmeci? Kaj narediti, ko se odločiš, da bo tvoj izdelek globalen za luksuzne kupce? Je bila drznost tisti ključni faktor, zaradi katere danes že žanjejo prve uspehe v novih panogah? Koristno za vse, ki ščete načine širitve svojega programa, iskanje novih partnerjev … Zanimivo za vse, ki imate pogum vstopiti v nove panoge.

O predavateljici

Lijana Kocbek je specializirana za prodajo in trženje ter vodenje prodajnih timov v podjetjih z mednarodno komponento poslovanja. V podjetju Boxmark Leather Slovenija kot vodja prodaje in trženja blagovne znamke luksuznega outdoor pohištva, skrbi za razvoj novega programa, branding, vzpostavitev globalne prodajne mreže v luksuznem segmentu, vzpostavljanje dolgoročnih odnosov zaupanja s kupci ter strateški marketing. Delo s kupci je njena strast in način življenja. Verjame, da problemi vsebujejo nove priložnosti, ki jih je treba raziskati, zato v svojem delovnem okolju išče priložnosti za uvedbo novosti in sprememb. Njena prioriteta je iskanje celovitih rešitev za kupce in razvijanje višje vrednosti zanje.