bio

O predavanju

Kako v storitveni dejavnosti uspeti na mednarodnem trgu? Z drugačnostjo. Kako biti drugačen?

Razrili vam bomo, kako je družinsko podjetje Jezeršek gostinstvo uspelo s svojim drugačnim konceptom cateringa osvojiti mednarodne kupce v panogi, ki že dolgo obstaja. Kako torej v B2B okolju prodreti med uveljavljene igralce? Ker gre za storitveno dejavnost, bomo slišali tudi nekaj nasvetov, kako zagotavljati vrhunsko kakovost storitve na različnih trgih. Koristno za vse, ki jih zanima prodor v zrelih dejavnostih.

O predavatelju

Jure Jezeršek prihaja iz znane slovenske kulinarične družine Jezeršek in je eden izmed štirih bratov, ki skupaj uspešno vodijo družinsko podjetje. Jezeršek gostinstvo z več kot 35-letno tradicijo in izkušnjami v gostinstvu in organizaciji pogostitev na različnih dogodkih uspešno deluje tako doma kot v tujini.

O Juretu lahko rečemo, da ima poslovno žilico že od malega, kar je pozneje odlično združil z  ljubeznijo do kulinarike, ki sta mu jo privzgojila oče Franci in mama Sonja Jezeršek. V iskanju svojega poslanstva danes v podjetju Jezeršek gostinstvo opravlja pomembno vlogo. Kot poslovni direktor je odgovoren za kreativne kulinarične rešitve po meri naročnika v segmentu cateringa in odličen vodja širokopoteznih projektov.

Jure tako kot njegovi trije bratje na kulinariko gleda kot na posel. Zaveda se, da je gostinstvo lep, a zahteven poklic, ki mu moraš biti predan z vsem srcem in dušo. Kljub njegovi neomajnosti pa bi lahko Jureta opisali kot človeka užitkov, saj rad uživa v dobri družbi, sproščenem okolju, dobri hrani in vinu.