bio

O predavanju

Kako B2B raziskave pomagajo do boljše ponudbe in osredotočenosti na kupce – praktičen primer

Prvi korak na poti do delovanja osredotočenega na kupce je, da kupca dobro spoznamo. V prispevku bo prikazano, kako Petrol uporablja raziskave za izboljševanje svojih celovitih storitev ter ustvarja dolgoročna partnerstva s kupci, kjer obe strani prevzemata aktivno vlogo, tudi pri pridobivanju sredstev, prevzemanju tveganj in stalnem izobraževanju ter uvajanju novosti (model energetskega pogodbeništva). Koristno za vse, ki želite spoznati prakso uporabe raziskav kupcev v B2B poslovanju.

O predavateljici

Geni Arh je strokovnjakinja zveč kot 25 let praktičnimi izkušnjami. Izhaja iz tržnega raziskovanja, kar je tekom kariere nadgradila v izdelavo poslovnih strategij in modelov. Vso svojo kariero se posveča krepitvi kulture uporabe podatkov o trgu in strankah v procesih odločanja. Stranke in sodelavci pri njej posebej cenijo pogled na poslovne probleme z drugačnega zornega kota, hitro, sistematično in logično povezovanje podatkov, odlične komunikacijske sposobnosti in neposrednost.

Od leta 2007 je soustanoviteljica in direktorica podjetja Arhea, ki je specialist za vključevanje mnenja strank v poslovne odločitve (VoC) podjetja. To dosežejo s povezovanjem internih podatkovin podatkov s trga, ki jih pridobijo z raziskavami tako med lastnimi kot potencialnimi strankami. Pred ustanovitvijo podjetja Arhea je bila solastnica in direktorica ad hoc raziskav v GfK Slovenija.

Še danes, tako kot na začetkusvoje kariere, se z veseljem vključuje v raziskovalne in svetovalne projekte za naročnike iz B2C, B2B in B2G segmenta.