bio

O predavanju

Kako doseči »customer centricity« v praksi – interno in eksterno

Na koncu smo vsi odvisni od naših kupcev. Zato tolikšna potreba po usmerjenosti celotne organizacije v kupce. Kako to doseči navzven in kako znotraj organizacije? V prispevku o povezanosti prvega in drugega ter o nekaj praktičnih aktivnosti, ki so jih v Knauf Insulation izvedli, da bi dosegli eksterno in interno usmerjenost v kupce.

O predavateljici

Barbara Hafner, univ.dipl.ekon. in magister poslovnih ved, deluje na področju marketinga že 20 let. Zaposlena je v slovenskem delu korporacije Knauf Insulation kot direktorica marketinga in odnosov z javnostmi. Tekom poklicne poti se je srečevala z vsemi fazami prodajno marketinških ter tudi komunikacijskih aktivnosti. Deluje v specifični panogi gradbeništva, kjer je z dolgoletnimi mednarodnimi izkušnjami sooblikovala pionirske procese ciljnim skupinam prilagojenih pristopov. Ob svojem delu se je imela priložnost nenehno formalno in neformalno dodatno izobraževati, tako doma kot tudi v tujini. Je članica številnih mednarodnih timov korporacije, gospodarskih interesnih združenj, članica Društva za marketing Slovenije, Združenja Manager ter drugih stanovskih povezav.